
Який підхід у навчанні англійської мови кращий? Про це замислюються всі ті, кому потрібно опанувати іноземною мовою швидко і максимально ефективно. Сподіваюся наступна інформація Вам в цьому допоможе!
Метою вивчення будь-якої мови є вільне спілкування. Ми говоримо про людину, яка вільно розмовляє іноземною мовою що в неї сформована комунікативна компетенція. Формування такої компетенції лежить в основі комунікативного підходу до викладання англійської мови. В комунікативному підході процес навчання є моделлю реального спілкування.
Комунікативний підхід у викладанні англійської мови включає п’ять принципів:
1) принцип мовленнєвої спрямованості;
2) принцип індивідуалізації;
3) принцип функціональності;
4) принцип ситуативності;
5) принцип новизни.
Комунікативна спрямованість навчання важлива частина успіху в практичному опановуванню студентами англійською мовою. Цьому значною мірою сприяє атмосфера групового, парного спілкування організованого викладачем на уроці в ситуаціях максимально наближених до реальних. Такі ситуації стимулюють учнів до комунікативно вмотивованого виконання мовленнєвих дій, а спілкування в таких ситуаціях дає студентам змогу свідомо засвоїти іншомовний матеріал. При цьому спілкування є емоційно забарвлене, пронизане переживаннями, воно приносить радість, зацікавленість і створює передумови успіху як у навчанні, так і в повсякденному житті.